Sivut

lauantai 9. toukokuuta 2015

11 vastausta


Heissan! Sain ihanasta Marionellan kotona- blogista tämän samaisen The liebster award- haasteen, jonka tein jo kertaalleen TÄÄLLÄ. Nyt siis uusilla kysymyksillä ja vastauksilla mennään! 

1. Mikä sai sinut aloittamaan bloggailun?
Kerroin jo aiemmin tästä samasta aiheesta, mutta blogin aloittamiseen minut innosti kaikenlainen käsillä tekeminen sekä niiden ja muidenkin inspiraatioiden jakaminen. Aluksi blogin päivittäminen olikin hyvin satunnaista, ja vasta vuoden päästä aloituksesta innostuin tästä todella ja sitä myöten postauksetkin on lisääntyneet. Blogin aihepiirikin on laajentunut.  Kirjoittelen ja jaan tänne kuvia itselleni, ja tietenkin jokaista lukijaa varten. On ollut mahtava huomata miten upeat ihmiset blogiani lukee ja ihan totta, jokainen kommentti piristää mieltä valtavasti. Kiitos kaikille tästä ♥



2. Mitä haluaisit vielä joskus alkaa harrastaa?
Hmm, ompa vaikea kysymys. Yksi asia, jota olenkin paljon tehnyt aikaisemmin, on ratsastaminen. Haluan aloittaa sen taas ja kovaa vauhtia sitä kohti mennäänkin! Voimpa sanoa, että omasta mielestäni se on yksi mahtavimmista asioista elämässä.

3. Missä asioissa olet tarkka, missä taas huithapeli?
Olen tarkka kodistamme. En sano, että meillä olisi aina puhdasta tai siistiä, mutta koen todella tärkeäksi, että täällä on viihtyisää ja kodikasta, omannäköistä. Olen myöskin hyvin tarkka aikataulusta, "virallisiin" tapaamisiin tms. lähden aina ennemminkin liian aikaisin kuin myöhässä. Inhoan itse odottamista ja yritän olla aikataulussa muiden kanssa. Missä asioissa olen huithapeli? Ihan tosi minulla on niin vilkas mielikuvitus, että se on tuottanut välillä hieman isompiakin ongelmia. Jokainen minut tunteva tietää, että olen myöskin hieman kärsimätön :D



4. Mikä saa sut nauramaan kippurassa kerta toisensa jälkeen?
Muistot, jotka todella ovat hauskoja sekä jotkut ihmiset, joilla on kerrassaan mahtava huumorintaju! Olen kyllä muutenkin aika naurava persoona!

5. Onnistunein käsityösi/ tuunauksesi/ askartelusi?
Aikaisemmin tein paljon erilaisia töitä virkkaamalla, niihin olen ollut tyytyväinen. Myös piirustuksissa/ maalauksissani  on jonkinlaista tunnearvoa, niitä kun tulee väsättyä omanlaisella fiiliksellä. Voisin kyllä sanoa, että jokaisen käsityön/ tuunauksen jälkeen tulee kiva olo, kun on saanut jotain uutta aikaiseksi :) Blogiani selaamalla voit halutessa nähdä paljon eri töitäni!



6. Onko sinulla jakaa joku unohtumaton lapsuusmuisto?
Parhaat muistot liittyvät hevosiin. Saan kuulla edelleen paljon siitä, kuinka käytännössä asuin tallilla. Koulut ja miltein kaikki muu kärsi siinä sivussa, mutta nuo muistot ovat kultaisia ja unohtumattomia.



7. Mitä arvostat ihmisessä?
Eniten ihmisessä arvostan rehellisyyttä ja uskollisuutta. Ihailen muiden positiivista elämänasennetta enkä osaa olla niin luontevasti pinnallisten ihmisten kanssa. Arvostan ihmistä, joka kohtelee toisia hyvin, eikä loukkaa muita. 



8. Kutsutko usein vieraita kotiisi?
Kyllä, viikottain, melkeinpä päivittäin. Ystävät ja sukulaiset ovat aina tervetulleita ja olen iloinen saadessani vieraita kotiini.

9. Mikä käsitöistä on inhokkisi, mihin taas tartut mielellään?
Hullua kyllä, mutten nyt oikeastaan keksi inhokkia. Ennen kylläkin inhosin ompelua ompelukoneella, mutta nyt olen hieman innostunut siitä ja tykkään ommella, vähäisten taitojeni mukaisesti tosin. Miltein kokoajan minulla on joku käsityö/ tuunaus kesken, mutta olen myös sitä mieltä, että niitä tehdessä pitää todella olla "luovalla" päällä :)



10. Mikä on ostospaheesi? Osteletko siis jotain tiettyjä pieniä juttuja kerta toisensa jälkeen ja huomaat, että laatikot jo pursuilevat aiemmin käyttämättä jääneitä vastaavia ihanuuksia?
Ei taida olla kovin vaikea arvata, että olen hulluna kaikenlaisiin sisustusjuttuihin. Tulee kausia, jolloin ostelen oikeasti paljon kaikenlaista ja sitten taas taukoa.. Nykyään olen kyllä osannut rajoittaa ostoksiani hieman. Varsinkin kun olen myynyt kirppareilla paljon tavaraa ja kaapit ovat olleet enemmänkin tyhjinä, olen alkanut hankkimaan enemmänkin sellaista, jonka olen sitten laittanut heti esille ja siinä ne ovat edelleenkin. Varmasti vaikuttaa myös se, että oma sisustustyyli on ns. löytynyt kunnolla ja nykyään osaan hankkia paremmin siihen sopivaa tavaraa.



11. Onko sulla vinkata Suomeen hyviä matkailukohteita kesälle?
Voisin kääntää tämän niin, että kertokaa te minulle hyviä matkakohteita Suomeen! Olen matkustellut Suomen sisällä yllättävänkin vähän, me kyllä reissaamme, mutta yleensä samoihin paikkoihin. Ajatus kotimaassa matkailusta kylläkin kiinnostaa.

Tälläkertaa en jatka tätä haastetta uusilla kysymyksillä, vaan ottakoon tämän vastaan jokainen joka haluaa! Voitte käyttää samoja kysymyksiä. 



Hyvää yötä ja kaunista sunnuntaita teille jokaiselle!! ♥ 

8 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) HIEMAN kärsimätön :D ihana ama <3

    VastaaPoista
  2. Ihana haaste :) oikein mukavaa äitienpäivää sinne!

    VastaaPoista
  3. Sunnuntain suloisuutta myös sinne<3

    VastaaPoista
  4. Ihana sinä, olet niin viehättävä ja sydämellinen <3 Niin söpöt haukutkin. <3 Upeaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus ja niin ihanat kuvat! <3

    VastaaPoista
  6. Hihii. Kiitos osallistumisesta! Mukava tälleen "tutustua" vähän blogin takana olevaan ihmiseen. Kuulostat hyvin kivalta tyypiltä! :) Ja varsin kekseliäästi olit muuten vaihtanut kysymyksen 9. kotityöt käsitöihin.. ;) Joo, kyllä minäki niitä mieluummin teen ku kotitöitä.. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista :)